Vizitky: Aké rozmery sú najbežnejšie?

Vizitka je dôležitým nástrojom tradičného marketingu. Vytvorenie kvalitnej vizitky môže byť náročné, dôležité je, aby skutočne odrážala identitu vášho podnikania a vašu osobnosť.

V súčasnosti existujú rôzne formáty vizitiek, od štandardných, európskych, hranatých či vizitiek ďalších jedinečných tvarov a veľkostí. Pri pohľade na rozmery by ste mali mať na zreteli, ktorý dizajn najlepšie vyjadruje vašu osobnosť a spoločnosť, či už sa jedná o farby alebo vzory. 

Na našej stránke ponúkame klasický formát vizitky 9x5cm, avšak v prípade, že by vás zaujal iný formát z nižšie spomenutých, vieme sa na vašej požiadavke dohodnúť – stačí, že nás kontaktujete e-mailom alebo zavoláte 🙂

Aké sú najobľúbenejšie rozmery vizitiek? Tu si môžete pozrieť niektoré z najpopulárnejších rozmerov, ktoré sa v súčasnosti používajú:

Vizitka 9 x 5cm

ento rozmer je najpoužívanejším rozmerom vizitiek na Slovensku. Vizitka sa zmestí do peňaženky, čo je dôležitým prvkom dobrej vizitky. Sú obľúbené pre ich jednoduchosť. Týmto rozmerom vizitky rozhodne nič nepokazíte. Tento formát vizitky na Slovensku rozhodne pozná každý a je ideálnym riešením pre väčšinu firiem a biznisov.

Vizitka 8,5 x 5,5cm

Tento formát je druhým najpopulárnejším, inak sa nazýva aj európsky štandard. Táto veľkosť vizitky je presne rovnaká ako naše kreditné karty a tak sa zmestí aj do menších peňaženiek. Táto vizitka sa tak často javí ako veľmi šikovná možnosť.

Netradičné formáty vizitiek

Ak pre vás nie je rozhodujúce, či budú vizitky nosiť klienti v peňaženkách, môžete zvoliť aj iný netradičný rozmer. Takáto voľba môže byť vhodná, ak pracujete v kreatívnom priemysle a vizitka tak bude odrážať identitu vašej značky. Pri voľbe rozmeru je však dôležité si uvedomiť, že iný formát môže byť pre klienta náročnejší na nosenie so sebou a tým pádom vizitku nebude vždy mať pri sebe, ale odloží si ju doma.

Tipy pri rozdávaní vizitiek

Tu je niekoľko rád, ako efektívne rozdávať svoje vizitky.

1. Majte ich vždy pri sebe

Nikdy neviete, kedy narazíte na niekoho, komu sa vaša vizitka môže zísť. Noste ich vždy pri sebe pre prípad, že budete mať príležitosť predstaviť seba a svoje podnikanie.

2. Dajte si záležať na kvalitnom dizajne

Je dôležité, aby bola vaša vizitka navrhnutá kvalitne a reprezentatívne, a aby obsahovala všetky relevantné informácie. Tu si môžete pozrieť, aké informácie by kvalitná vizitka mala obsahovať (pozn. autora – prelink na predošlý článok o vizitkách)

3. Začnite konverzáciu

Predtým, ako niekomu dáte svoju vizitku, snažte sa osobu trochu spoznať. Budovanie vzťahov je výborným spôsobom, ako vytvoriť na potenciálneho klienta dojem. 

4. Požiadajte na oplátku o vizitku vy

Prejavíte tým záujem o daného človeka a on sa vďaka tomu bude cítiť dôležitý. Zároveň vám to umožní po nejakom čase sa mu pripomenúť.Vaša vizitka je viac ako malý kúsok papiera, ktorý zobrazuje vaše kontaktné informácie. V konečnom dôsledku predstavuje vás a vašu značku. Strávte tak dostatok času výberom správnej veľkosti, ktorá vyhovuje vašim obchodným cieľom. 

Nemáte ešte svoju vizitku? Pozrite si našu stránku – na tomto odkaze.

Návrat hore